Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем в подгевните свещи 1.9JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем в подгевните свещи 1.9JTD

    Здравейте приятели,Честита Нова Година на всички,безаварийни километри и любота към марката никога да не угасва.Имам следния проблем.От март месец станах собственик на Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9JTD 2003г.-115кс.Вече и направих 40 000км и не ми се слиза то нея,абсолютно без нито един проблем досега.Но от определено време,след като изгасне светлината на подгревните свещи и си запалва нормално,колкото и студено да е,след няколко секунди при работещ двигател,отново примигва около 10-15 секунди и загасва окончателно тогава.Правил съм опит и без да паля двигателя,само на контакт,прави същото нещо.Замериха свещите,всички са изсправни,направиха и диагностика,няма нито една грешка.Някаква идея за това мигане?Благодаря предварително.

  • #2
    Реле или ако има подгрев на филтъра?
    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

    Comment


    • #3
      За кой филтър имаш предвид?

      Comment


      • #4
        Горивният.
        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

        Comment


        • #5
          Ако наистина няма проблем със свещите, погледни тази тема.

          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=42120
          sigpic
          Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
          156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
          147 JTDm 140-Малката манекенка
          GT- JTDm 150

          Comment


          • #6
            Проблемът ти е в с-мата за управление на подгрева. Тя е самостоятелна. Може да имаш лош контакт някъде. Ако ти трябва схемата - пиши
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
              Проблемът ти е в с-мата за управление на подгрева. Тя е самостоятелна. Може да имаш лош контакт някъде. Ако ти трябва схемата - пиши
              И кое е самостоятелното в тая система,като се управлява от екуто на автомобила!

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от RUSEV-BGR Покажи съобщение
                И кое е самостоятелното в тая система,като се управлява от екуто на автомобила!
                Изпуснал съ една дума - тя е самостоятелна кутия.
                Съжалявам. Тя управлява подгрева на свещите (exchanges the command and control signals with pins 22 and 62 of M10 which controls the timer). ЕКУ-то също чете сигнала от температурния сензор на главата на филтъра и пуска подгряването на горивото,
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #9
                  Свещите как ги проверихте, че са здрави?
                  На релето трябва да имаш два куплунга и един силов проводник. Единят куплунг е за свещите а другият отива към ЕКУ-то. Този който е за свещите го изключваш и взимаш един проводник. Единят край на проводника на + на АБ а с другият пипаш по клемите на куплунга. При всяко докосване на клема трябва да прескача малка искра. Там където не прескача, виждаш какъв цвят е проводника и после същият цвят го търсиш на свещта, така ще знаеш коя не работи или с коя има проблем по връзките. Ако на всяка клема си имаш искра това значи, че свещите са здрави и ще трябва да търсиш проблема натам.
                  Ако няма захранване към релето колегата по нагоре ти е дал линк към тема с такъв проблем.
                  П.С Един колега имаше проблем като твоят, при него се оказа студена спойка в релето. Каза, че е минал всичко наред с поялника и проблема е изчезнал.
                  Last edited by chavetoo; d.m.y г., 21:53.

                  Comment


                  • #10
                    Мериш съпротивлението (без да исключваш нищо) на една свещ. Ако е около 0.6 ома всичко е наред със свещите. Една свещ има съпротивление на студено около 2 ома. При мен така беше
                    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                    156 1.8TS 16V (01.2001)
                    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                    0879369082

                    Comment


                    • #11
                      Първо за да хванеш съпротивлението на една свещ ще ти трябва много прецизен уред, с китайче от 5лв няма да стане. Второ ако не изключиш свещите от релето или всяка една от кабела и то тогава съпротивлението ще се промени, но няма да е Х4. При вързване на съпротивления в паралел, съпротивлението намалява. Демек с мултицет няма как да стане точно. Най сигурно си е като си пуснеш свещта да нагрее и да я видиш къде грее, следващите два варианта са с проводника както написах и пробна лампа, мултицета за мен е на последно място.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщение
                        Първо за да хванеш съпротивлението на една свещ ще ти трябва много прецизен уред, с китайче от 5лв няма да стане. Второ ако не изключиш свещите от релето или всяка една от кабела и то тогава съпротивлението ще се промени, но няма да е Х4. При вързване на съпротивления в паралел, съпротивлението намалява. Демек с мултицет няма как да стане точно. Най сигурно си е като си пуснеш свещта да нагрее и да я видиш къде грее, следващите два варианта са с проводника както написах и пробна лампа, мултицета за мен е на последно място.
                        2 ома делено на 4 означава 0.5ома като не изключва нищо и мери само в/у една свещ по избор. Или вади куплунга от свеща и мери
                        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                        156 1.8TS 16V (01.2001)
                        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                        0879369082

                        Comment


                        • #13
                          Колега ти явно не разбра, че когато връзваш съпротивления в паралел, съпротивлението намалява.
                          Демек ако 1 свещ има 1ом то ако са 4-ри в паралел няма да е 4-ри ома. Ако ги вържеш последователно тогава ще е 4-ри ома.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщение
                            Колега ти явно не разбра, че когато връзваш съпротивления в паралел, съпротивлението намалява.
                            Демек ако 1 свещ има 1ом то ако са 4-ри в паралел няма да е 4-ри ома. Ако ги вържеш последователно тогава ще е 4-ри ома.
                            Една свещ има около 2 ома съпротивление. 4 в паралел дават около 0.5 - 0.6 ома, а аз съм написал да не се откача нищо. ТАКА ЛИ СЪМ НАПИСАЛ??? Ако има изгоряла ще е над 0.7ома и тогава трябва да се проверява свещ по свещ
                            И това трябва да се прави с уред не от 5лв.
                            Ма вие тук видите недовитите и драскате, че някой серял. Хайде оправяйте се сами
                            Last edited by tonov; d.m.y г., 12:07. Основание: ...
                            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                            156 1.8TS 16V (01.2001)
                            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                            0879369082

                            Comment


                            • #15
                              Айде малко по-кротко.

                              Само да уточня и аз, че наистина с китайски мултицет от 5 лв тая разлика о 0,2 ома трудно ще я хване. То само съпротивлението на сондите им е по 0,5 ома Затова съм съгласен, че меренето трябва да стане само със някакъв скъп уред.
                              Last edited by tonov; d.m.y г., 12:08.
                              166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                              ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                              Comment

                              Working...
                              X